Menu
14 / 12 / 2017 - 04:36 am
A Site By Your Side
A+ A A-

  • - Κατηγορία: ΕΚΚΕΝΤΡΑ

girlsEίναι γνωστό το δαιμόνιο που διακατέχει τους διαφημιστές, όταν πρόκειται να πλασάρουν στην αγορά καινούρια προϊόντα. Συνηθίζουν να δημιουργούν τα σποτάκια τους με βασικό κριτήριο σε ποιους απευθύνονται ηλικιακά και κοινωνικά. Στο εξωτερικό λοιπόν, έχουν προβληθεί πολλά διαφημιστικά με ομοφυλοφιλικό περιεχόμενο. Συνήθως εκτυλίσσεται μία μίνι ιστορία η οποία στο τέλος αποκαλύπτει το πικάντικο μυστικό της. Σαφέστατα και είναι η ματιά των ετερόφυλων αυτή, που θέλει να προκαλέσει τη προσοχή και την έκπληξη πετυχαίνοντας εντυπωσιασμό, εντούτοις πολλά από αυτά τα διαφημιστικά είναι πολύ ευρηματικά και πνευματώδη.

Τα προϊόντα τα οποία προβάλλονται κατά κόρον με αυτό τον τρόπο είναι κυρίως αλκοολούχα ποτά, ρούχα και αξεσουάρ μόδας, προϊόντα κινητής τηλεφωνίας και αυτοκίνητα. Απευθύνονται σε ηλικίες κυρίως από 25-45 χρονών, σε ανοιχτόμυαλους ετερόφυλους, μοδάτους τριαντάρηδες και φυσικά σε ομοφυλόφιλους άνδρες και γυναίκες. Κοινό χαρακτηριστικό η οικονομική άνεση. Υπάρχει άλλωστε η φήμη, ότι οι ομοφυλόφιλοι δαπανούν περισσότερα χρήματα για την εμφάνισή τους και παρέχουν στον εαυτό τους περισσότερη πολυτέλεια, εξαιτίας της έλλειψης οικογενειακών υποχρεώσεων. Αυτή τη διόλου ευκαταφρόνητη άνεση και ροπή προς την πολυτέλεια, σπεύδουν να εκμεταλλευτούν οι διαφημιστές. Χαρακτηριστικό επίσης της γκέι κουλτούρας που αξιοποιείται στις διαφημίσεις αυτού του είδους, είναι η καλαισθησία και η έννοια της διαφορετικότητας.

Στην Ελλάδα, με ελάχιστες εξαιρέσεις, δεν είδαμε τέτοια σποτάκια, ίσως λόγω συντηρητισμού και ομοφοβίας. Παραθέτουμε λοιπόν, μερικά από τα πιο πετυχημένα διαφημιστικά αυτού του είδους:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Από: Magica

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΛΟΓΟΣ

ΥΓΕΙΑ

ΑΓΓΕΛΙΕΣ